portfolio | Blyck Leckerneyen

VAN STREEKMARKT TOT LANDELIJK VERKRIJGBAAR

Dat was de missie waarmee Blyck Leckerneyen (toen nog ‘Blikjeswinkel’) en Abraham en De Leeuw de handen ineensloegen. Een complete herziening van merkstrategie, branding en alle bijbehorende uitingen het gevolg.

Vandaag In den beginne

Branding

Abraham en De Leeuw ontwikkelde een compleet nieuwe merkidentiteit, inclusief beeldmerk.

Design

Doorlopend ontwikkelen we aansprekende en onderscheidende uitingen, digitaal en gedrukt.

Website ontwikkeling

Snelle groei vraagt continue doorontwikkeling en onderhoud van de website.

IN DE JUMBO

De gerechten van Blyck Leckerneyen zijn inmiddels verkrijgbaar bij diverse Jumbo filialen door het land.

portfolio | Blyck Leckerneyen | Design

DESIGN

De uitdaging bij deze opdracht was om een herkenbare en aansprekende huisstijl te creëren. Een huisstijl die nadruk legt op het verantwoorde en ambachtelijke karakter van het bedrijf, rekening houdende met alle bestaande vooroordelen en associaties met voedsel uit blik. Consistent gebruik van kleuren, teksten en beelden draagt bij aan een landelijk sterk groeiend merk met producten die onder andere verkrijgbaar zijn bij Jumbo (Foodmarkt) en Marqt.

Testimonial | FRANK BROUWER | ONDERNEMERSLOODS.COM

TESTIMONIAL

Als persoonlijke sparringpartner en specialist retail heb ik eigenaar Milo Borghans van Blyck Leckerneyen geholpen in de transitie van lokale streekmarkt naar landelijke verkrijgbaarheid.

Ik ondersteun hierbij op strategisch vlak en stel mijn netwerk beschikbaar om een professionaliseringsslag te maken en in contact te komen met grote retailers.

Vanuit deze positie heb ik Abraham en De Leeuw bijgeschakeld om een nieuwe merkidentiteit, website en productverpakkingen te verzorgen. We zijn erg tevreden met de samenwerking en krijgen enkel positieve reacties op de designs.

FRANK BROUWER

Sparringpartner voor Ondernemers – Ondernemersloods.com

portfolio | Blyck Leckerneyen | WORDPRESS

WEBSITE ONTWIKKELING

De website van Blyck Leckerneyen dient als digitaal kanaal om merkwaarden uit te dragen en informatie te verschaffen aan B2B en B2C doelgroepen. Frequente updates zorgen voor doorlopende nieuwswaarde en binding met de doelgroep

  • Animaties en visuals
  • Redactie en design
  • Frequent onderhoud en toevoegen van content​
  • Veiligheid en back-ups

BENT U OOK OP ZOEK NAAR..

EEN UNIEKE WEBSITE EN DOORLOPENDE ONDERSTEUNING?

Dan bent u bij Abraham en De Leeuw aan het juiste adres! 
Neem contact op voor meer informatie of een vrijblijvend gesprek.